Rindukan kenangan

Selamat malam ..
Perlu luahkan kalau tidak bole tak torahh nanti :)

Setiap malam , setiap hari , setia masa , setia minit , setiap saat mesto bersms dengan awak , tak bole hidup tanpa sms awak , rasa sunyi bila tak da sms . . Setiap hari balik jeh sekolah , makesure cari fon dulu , yelahh awak sangat risau kalau saya balik lambat , kadang-ii awak sampai marahkan saya sebab saya balik lambat ada kelas tambahan tak kasi tahu awak . Bukan taknak kasi tahu tapi kadang-ii saya lewat ke sekolah , jadi saya kejar masa . Hermm awak sangat sayangkan saya . Kalau saya sakit awak kalah doktor pakar , macam-ii awak cakap untuk saya makan ubat , sampaikan awak belikan ubat untuk saya . Paling istimewa , saya teringin ayam goreng time balik sekolah merentas desa hujan lebat sangat , dan awak sanggup belikan untuk saya peha ayam goreng :( 
Tapi di manakah awak yang saya kenal dulu ?? Semua tuh dah tak da dalam hidup saya dan juga awak . Masing-ii bawak haluan masing-ii . Awak hina saya , yang dulu awak puji saya , saya lhaa segalanya untuk awak tapi sekarang saya hanya orang asing untuk awak pandang pun tak nak . Saya mula sedar sapa saya dalam hidup awak . Awak bagi balik pada saya barang-ii yang saya pernah bagi dekat awak dulu . Menangis :(:(:( kenapa awak kejam sampai macam nih sekali ?? Saya menyesal kenal awak . Kalau saya tahu semua nih akan terjadi , saya akan cepat-ii elak untuk berkawan dengan awak , tapi itu semua ALLAH yang tentukan saya redha . Saya cuma nak awak mendoakan saya , dan saya jugak akan mendoakan awak . 
Saya dah berjanji pada diri saya , yang saya takkan terima awak kembali . Saya takkan ulang kesilapan yang sama , dan saya dah tak nak menangis sebab lelaki macam awak yang tak pandai nak hargai saya . Awak tahu tak betapa seksa nya saya nak lupakan awak ? Saya amat rindukan awak yang saya kenal first dulu yang manja dengan saya romantik dan tak suka marah . Kenapa lhaa awak muncul dalam hidup saya ??! 
Saya tahu awak juga menangis sebab saya , tapi awak tak patut menangis sebab awak yang inginkan semua ini berlaku . Bila saya cakap , awak tak terima penjelasan saya , awak cakap saya TIPU awak . Sedangkan apa yang saya terangkan pada awak adalahh kenyataa . Saya tahu awak tak sayangkan saya . Jalani lha hidup awak dengan baik , kalau jatuh bangun sendiri #^_^#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...