Dulu bukan Sekarang

ASSALAMUALAIKUM :)
Selamat pagi pada pembaca atau yang tengok-ii jeh ^_^

Kejap jehh masa berlalu , dah masuk bulan rejab kan . . Tanpa awak tahun nih tapi hadir orang baru dalam hidup saya dengan harapan si dia tak seperti awak :( 
Jadi yang lebih baik untuk si dia , mungkin aku bukan yang pertama di hati si dia tapi cintaku lhaa yang terbaik untuk si diaa . Mungkin jugak si dia tak sama macam awak tapi cinta dia lhaa yang terbaik untuk saya , dia memahami saya apa yang saya inginkan . .
Manusia memang tak serupa , kalau bole saya taknak si dia serupa dengan awak . Kerana awak yang selalu menyakiti hati saya , saya tak nak si dia seperti tuh :) 

Itu lhaa kan dulu tak nak degar cakap orang tua , mama abah cakap kau bukan yang terbaik untuk aku , tapi aku tetap dengan kuputusan aku untuk bersama dengan kau sebab aku sayang kau sehinggakan aku tak pikir kesan pada masa yang akan datang .. Kuat kan cinta saya pada awak ?? Tapi cinta aku kau yang tak hargai . Kalau dulu aku lebih pentingkan kau dalam hidup aku sehinggakan aku tak bagi ruang pada orang lain untuk mencintai aku , tetapi sekarang biar lhaa si dia yang mencintai aku .. 
Aku dah serik dengan cinta ! hanya kau puncanya penyebab aku jadi macam nih . Kau tetap tidak rasa bersalah malah kau cari lagi salah aku dalam masalah ini kan ? Saya rasa hati dan perasaan awak letak di tapak kaki hari-ii kena pijak an . Sebab tuh awak tak da hati untuk kesiani saya ..
Dulu saya pernah tanya pada awak ^ AWAK KALAU SAYA TAK DA NANTI AWAK NAK BUAT APA ^ Sekarang saya akan cakap pulak ^KALAU SAYA MATI SAYA TAK NAK AWAK DATANG TENGOK JENAZAH SAYA SEKALIPUN^ Saya dah maafkan awak tapi apa yang awak buat pada saya , saya tak dapat nak lupakan . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...