Selamat tinggal kenangan

Assalammualaikum ..
Selamat malam pembuka bicara .
Sudah lama tak update blog bukan apa cuma tak da mood dan no idea .

Seperti yang tak di sangka hubungan yang 2 tahun lebih di bina , mengekek bersama , menangis bersama , ketawa bersama , shar masalah bersama , saling memahami . Dengan secara yang tidak di sangka tak jugak di dugaa , sudah terputus sudah hubungan yang dah lama di bina . Seperti layang-ii yang terputus tali . Apa yang aku mampu katakan , just minta maaf pada si dia dan cuba redha dengan apa yang jadi sekarang . Bukan tak cuba untuk pertahankan hubungan nih , tapi dah cuba macam-ii cuba tapi tuh lhaa kan kalau ALLAH dan tulis bukan jodoh kita dengan dia maka dekat macam mana pun kita dengan dia tetap akan terpisah . Sedih menangis :( Mengharap awak kembali pada saya , dan cuba memahami keadaan saya , tapi itu semua bukan lagi seperti dulu . Dia dah mula dengan hidup baru dia , aku juga dah mula dengan hidup baru aku . Even aku masih ada orang yang mencintai aku , Biarlahh hanya kau mencintai aku . Mungkin sekarang dia tinggalkan aku , dan allah gantikan yang lebih baik untuk aku . Tetapi bukan mudah nak terima semua nih tapi sampai bila aku nak hidup dalam dilema ! Yang dulu jadi pasangan sweet , tapi yang sekarang hanya tinggal sebuah kenangan yang memang tak dapat di lupakan . Walaupun dah terpisah tetapi kasih sayang yang di beri masih tetap di ingati . Saya cuma nak jadi kawan awak tapi awak dah tak bole terima saya . Apa kan daya aku juga perlukan hidup yang bebas dari kesengsaraan . Memang awak cakap saya dah berubah ! tak macam dulu ! Awak punca sebenar saya jadi macam nih , dulu saya amat sayangkan awak , nak tinggal awak pun tak sanggup menangis bengkak mata-ii tapi saya dah mula jemu dengan apa yang awak buat pada saya , seolah-ii awak cuma bersama saya untuk menyakiti hati saya . Awak tak tau apa yang terjadi sebab tuh awak tambah dosa awak dengan memfitnah saya . Apa pun saya dah tak mungkin bole terima awak lagi cukup sekadar apa yang awak lakukan pada saya sekarang ! Semoga awak bahagia dengan pasangan awak . Dan kebahagian saya hanya saya yang pikirkan . Take care . Hanya blog dapat aku luahkan segalanya . Terima kasih atas cinta yang awak berikan pada saya dulu ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...