FACEBOOK (:


salam satu blogger . .
pasti riuh orait . . . 

Korang ada FACEBOOK ?? of course lah ada betul dak ?? tipu banyak kan kalau kata takdak . .
adanya FACEBOOK mesti lupa pada kerja2 rumah kan ? macam aku lah , bila adanya pesbuk kita lupa pelbagai kerja kecuali kerja sekolah . . aku maybe lalai dengan kerja rumah tapi kerja sekolah wajib aku ingat . hahahax . . dengan adanya FACEBOOK jugak boleh menghilangkan b0hsan pada masa yang sama jugak boleh menimbulkan perasaan b0hsan . betul ka ?? haa memang betul puns kalau on jeh pesbuk mesti ramai yang dok hapdate status pasai b0ring lah b0hsan lah segala mak nenek lah macam aku jugak lah kan . haha . ada FACEBOOK jugak boleh bercintan cintun , awuchh itu yang paling porpular puns dalam muka buku kan ? ramai yang mencari cinta dalam muka buku . sama lah dengan aku dulu duduk satu sekolah ja tapi kami start berkawan dan kenai dalam pesbuk . dalam sekolah hanya tengok muka antara satu sama lain ja tapi haram takkenai puns , tuh dulu lah sekarang dah jadi rapat puns ., FACEBOOK ?? hermm dah macam tempat luahkan perasaan kan ? betul dak ? asal maah ja post kat wall , asal saked hati ja post dekat wall , asal bengang ja post dekat wal , asal takpuas hati dekat seseorang ja post dekat wall . kan kan kan ? haa macam aku lah jugak . . kahkahkah . . FACEBOOK jugak ada keburukan dan kebaikannya . keburukannya seperti , melalaikan sesuatu perkejaan , percaya pada orang yang tidak di kenali dan banyak lagi , kebaikannya pulak seperti , boleh berhubunga dengan orang yang jauh dengan kita dapat rakan yang ramai dan beribu2 . . 

okay ahh taknak cakap banyak2 . .
bye2 muwahhhhh lebiuu 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...