Selamat pagi !!


Selamat pagi satu blogger . . .

Bangun jeh dari tido tak sah kalau tak carik benda makan . betul ? wah haha betul lah akul lettew . bangun pagi jeh makan itu first orait untuk kekenyangan perut aku makan roti puns takkisah rigth ? asalkan dapat makan . pagi nih aku makan nasi lemak jeh , alhamdulillah wee dapat lagi rezeki pepagi tengah hari nih . huahuahua . . patut bersyukur lah dengan rezeki yang ada nak berbanding dengan negeri apa tau yang tak bekalan makanan lansung , nak makan puns susah nak mandi lagi lah kite semua tengok puna lalat dok hurung jeh depa kan . . kesian kan tengok dorang , anak kecik2 puns terpaksa belapaq .  kan ? sehinggakan bekalan susu ibu puns kering , baby puns terpaksa berlapaq sampai kering ha badan2 tuh . contohi lah mereka jangan lah kita membazirkan makanan yang ada di depan mata kita , sedangkan orang yang nun jauh di sana sungguh susah nak dapat makanan walau puns setitis air . . sehinggakan orang2 depa banyak yang datang ke tempat kita untuk mencuri kapal2 , dan jual untuk buad duit tetapi depa bukan makan duit tuh kat depa saja malah depa berkongsi untuk rakyat mereka . . sebak bila tengok dorang kan . . cuba lah bayangkan kalau kita semua yang duduk di tempat dorang sekarang apa lah rasanya kan . . yaallah mudah2han kami sentiasa di kurniakan rezeki aminn . . 

okay pepagi buta nih aku dah mula higaq . hahahaa itu lah aku suka bercakap dan suka berkongsi . ehh tak salah kan kalau setakat nak share cerita dan pendapat . kan ? erhh kenapa tahu lah korang kedekut kan nak share cerita . ehehe jangan lolz maah2 aku gurau jeh puns saja nak carik pasai di pagi buta nak tengah hari nih . . harap korang enjoy lah dengan aku kan . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...