saja buad cerita


salam satu blogger .  . .

pejam celik pejam celik dah nak masuk bulan 3 dah kan ? cepat sungguh masa berlalu . 
kalau boleh putaqkn balik masa tuh dah lama aku putaqkn nya semula . . apa bole buad masa puns dah berlalu 
okay taknak lah cakap banyak2 en , mai aku nak mulakan entry aku hari nih . . 

takseronok en kalau jadi orang yang kuad maah kan ? macam aku !! . 
kenapa aku cakap macam aku ? sebab aku memang suka maah , aku takmaah pada benda yang okay tapi aku akan maah pada benda yang aku buad tapi takmenjadi dan aku akan maah pada orang yang cuba2 buad aku jadi gila tau . . contohnya sewaktu di sekolah pada waktu2 tertentu seperti waktu memasak kalau aku masak jadi lain dari orang lain dan apa yang aku buad takmenjadi , uhhh memang naik bara api di kepala , sebabnya dah buad penat2 en paztuh takjadi pulak allah , sapa lah yang takbengang kan ? nasib lah dapat member2 yang semuanya paham aku nih kalau dapat member2 yang paham hati masing2 ja jenoh aku kan . . memang aku kalau maah muka aku jadi serabut ja tapi kalau kembaq aku maah , hahaaha semuanya main ketawa takmau mau termasuk lah aku sebab nya muka dea bukan muka maah just muka senyum ja . itulah perbezaannya antara kami dua . walau puns kembaq seiras tapi peragai tidak serupa sama sekali jauh beza ya . 
aku memang di lahirkan lagu nih lah kod . muwahahaha . aku suka maah , dah lah suka maah suka gelak kuad2 . hahaha , lepastuh kalau sedih mesti mau happy ja . dan aku suka bercakap banyak2 aku suka riuh aku suka buad lawak itu kerja aku untuk happy kan membe2 aku yang tengah bengang . hehehe . . untung kan ampa dapat kawan macam aku ? hahak NAH MEK PERASAN DAH AKU . pesyen aku , aku taksuka tengok kawan2 aku bersedih pada waktu aku tengah gembira , tapi kalau aku sedih takpa lah . hahahax . aku suka budax kelas aku yang selalu memahami aku dan takkejam . suka berkongsi cerita dengan mereka kerana mereka ama memahami aku . . 

okay a noh taklaqat nak story banyak2 . letih . hehe .
bye2 muwahhhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...