Sedih :/


Assalammualaikum . 
baru hari nih dapat share entry .
kite sedih sebenaqnya . 

Banyak hari dah aku pi nak buat test komputer yang lesen punya tapi tak lulus , okay takpa nih dah nak masuk 3 kali aku buat , mintak-ii kali nih lulus lah .seyez kod duit dah tak dak nih ashik harap duit pak jah . susah pak aku macam nih . dah tak larat nak pi dok tunggu lama-ii pastu tak lulus aiceyhh malu , banyak kali tak lulus nih . .membe-ii aku yang pi sekali dengan aku semua dah lulus tingal aku dengan membe aku sorang ja lagi sedih nih , taktau nak cakap cana . 
duitduitduitduit!!! kalau gagal lagi kali nih aku dah tekad tak mau amik lesen moto lagi nak tunggu hujung tahun pulak lah kumpul duit sendiri pi dengan membe lain pulak . . tapi insyaallah aku boleh kod buat yang terbaik . perlukan sokongan dan doa dari ampa semua . . memang senang soalannya tapi dia mengelirukan , saja nak bagi kita gagal . takpa2 aku mesti boleh buat . buat buat buat . . . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...