Nurul Meow



Ishhh apa tuh ?? lawanya !

haaa tudia . tuh hasil tangan budak comel nih buat Nurul Meow cantik kan ?
aku pun ada oder jugak benda nih kat meow aiceyhh comeh kod tapi aku punya tak siap lagi dalam proses . nih dah siap aku tunjuk kat korang ehh tapi yang pasti jangan jelez ehh . hohoq
macam-ii corak ada . 
macam mana nak oder ?? ohh ea nak oder klik jeh kat sini Nurul Meow . . Nak tanya apa-ii pun tanya dekat dea kay , tanya aku , sememangnya tidak tahu apa-ii . hehex .
Anywey benda tuh menarik perhatian aku dari segi corak dea , huhhh cun kod , nanti dah dapat nak gantung kat fon nak tunjuk dekat orang , hahhhh eyka hang beli kat mana nih ?? haa jelez ka ? hahahax jahat kan aku ! taklah kita saja jah nak ekshen lebih takkan tak boleh merajuk lah kalau macam nih . . ): 
Okay lah ada sebarang pertanyaan pegi jeh di pesbuk budak comeh tuh ea . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...