Kami semua


Assalammualaikum . 
nak cerita saja-ii

Dengan qalitnya kami berkawad di tengah panas kan , sampai naik burn muka-ii nih , letih semua cukup . . kami semua akan berjuang untuk bagi menang kapa tahun nih insyaallah kami semua dah berusaha sekuad yang mungkin sekarang cuma pasrah dan redha ja kan . . okayfine aku mengaku baju yang aku dapat untuk kawad nanti memang besaq sikit daqi aku , kalau pakai maybe londeh kod . hohoq3 . 
nih lah salah seorang abang form 5 kami yang manjadi scord lider pada time tuh . .


Yang baju oren itu abaikan yer itu aku , secukup lah comeyh kan . hahahax . yang baju biru kuning tuh adik aku , yang baju merah itu lah abang form 5 kami . apa-II puns dea jugak banyak mengeluarkan tenaganya untuk mengajar kami semua sampai suara pun hilang kan ashik jeqit ja , anywe kami akan buad yang terbaik insyaallah kalau ada rezeki menang lah kita . . jangan lah kita mengejar kemenangan kerana kita tidak tahu kemenangan itu milik sapa sekarang hanya buad yang terbaik sAJa . .





perempuan yang memakai baju oren tuh scord lider kami jugak , bagi pihak perempuan . 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...