Hari kawad kaki


Assalammualaikum dan selamat tengah hari . .
hari nih kite nak cerita lah sikit pengalaman aku masa kawad semalam . . 

Taksangka berlatih dengan penuh yakin dengan letihnya , kami dapat mewakili daerah pulak , alhamdulillah taksia2 latihan kami semua selama ini , dengan rasa cukup bangga apabila di umumkan pertahanan awam dapat tempat pertama , jerit habiz . selepas apa yang kami semua dah dapat nih insyaallah kami akan buat yang lebih baik dari nih . . 
Dengan apa yang berlaku time kawad semalam ingatkan kami dah kalah dan tidak akan mewakili daerah sebab silap langkah kan kalau seorang takpa nih melibatkan semua pertahanan awam , tapi kami cuma silap tang tu jelah . dan keyakinan kami yang kami akan menang jugak dengan doa-II cikgu2 yang terlibat doa-II kami semua alhamdulillah memang tak sangka piala dan hamper di pegang oleh pertahanan awam tahun nih . .


Ini lah kami semua sekali dengan scord lider yang terbaik . . time nih memang meriah kalut pakat nak amik gambaq time nih , taktau nak kata happy macam mana tapi memang hitam-II kami semua tak sia-II . . walau pada saatnya scord lider kami abang-II kami yang agak kecewa dengan kami sebab tersilap langkah tapi dengan semangat yang di beri oleh mereka kami berjaya jugak . .


Ini lah scord lider kami semuaa . . Taksia-II air mata scord lider perempuan menangis kerana kesilapan yang kami semua buat , air matanya yang agak berharga sangat . hahahax . azikah namanya lelaki pulak firdaus .  . .



  
Time nih tengah dok kemaskan seluaq . . itu lah abang kami semua yang banyak membantu kami time tuh . dea lah yang banyak memberi sokongan pada kami semua . . sapa juara ? kami . okay . (:


Ini lah dea . . masa mengambil hadiah . . 


Ini lah aku , tak comeyh kan ? jadi duduk senyam jeh kay , masa nih tak pakai bedak pun sebab takdan kalut gila-ii . . 


Apa boleh buad . hanya senyum saja .  senyum (:(: 
Kami boleh !!! mesti boleh !! caya lah . .



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...