Biskut aku =="


Alaheewahh . . 
lama kan tak hapdate blog ? maklumlah sebok jaga anak-II . 
hari nih amali aku , aku buad BISKUT CHOCOLATE CHIP tapi malangnya jadi biskut yaya . hahahax

cerita dea begini ea . First cikgu akan suruh semua hafal resepi dan memahaminya dengan teliti , jikalau tidak menghafal dan tidak memahaminya jika cikgu tanya tak boleh jawab maka kena lah perli dengan cikgu tuh kau2 punya , uhh saked hati kod kalau kena peqeli dengan cikgu tuhh . kedua selepas menghafal resepi dan cara-II untuk membuat maka mula lah untuk membuat biskut , huhh first buad bebai jugak aku , bukan senang qenyah jugak , tapi kalau tak usaha mana nak dapat apa yang kita nak kan ? okay lah kite usaha-II tak jadi kite buad lagi bagi jadi maybe bukan rezeki aku kod , maka tak jadi lah ciskut aku tuh jadi biskut lepiaq ja . huduh kedepiang . HAHAHAX . cikgu kata aku tak confident nanti cuba buad yang lain , aiceyhh aku ada peluang lagi , silap tak pa , sebab kita kena selalu belajaq daqi kesilapan kan ? alahaiii jadi cikgu pulak aku ea .. perasaan aku masa biskut aku tak jadi qasa macam nak qeyau jugak aa , mau tak qeyau penat kod buat tengok hasilnya memedihkan hati . fuhyooo mau terbakaq aku di buad nya masa tuh , tapi nasib lah ada kesabaran kan ? dapat jugak aku bersabaq dalam keadaan macam tuh . apa-II puns aku akan terus mencuba dan mencuba menjadi yang lebih baik daqi sekarang . sebenaqnya malu aku nak bagi cikgu qasa biskut aku tadi naik ketaq aku tapi apa kan daya takpa lah never mind . tawakal jo lah . . yang pasti aku dah dapat buad benda yang aku tak penah buad sebelum nih right ?? hahhh 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...