Balik kampung ^__^



Assalammualaikum . agaknya dah lama kan aku takhapdate blog ! 
takdak mo0d wee nak hapdate blog . sekarang baru ada mood . yahooo . hehex
okay lah cuti sekolah yang panjang nih seminggu jeh , nasib seminggu buad 2 minggu jenoh b0hsan aku duduk rumah wee . . huhh ! cuti yang taklama nih saja lah kan balik kampung buad kecoh di kampung bagi opah dengan wan aku happy . h!k3 . . suka sanggat2 kod . . . .

tapi hari pertama duduk sana takdak karen jenoh berkipas bagai nak rak , panas habis basah habis ketiak2 . hehehehex . nak habaq satu2 nih . mak aku berkali2 mandi yang aku berkali2 jugak nak tido tapi alahaiii karen kau tak muncul2 lagi . err ~ tapi suka dok kampuns rioh . . makan puns banyak tapi badan aku alhamdulillah still kering . hahahax . tapi b0hsan lah jugak kan sebab dok sana takdak internet nak online payah kan ashik mengadap tb ja tak puns tido ja bila dok sana sebab taktau nak buad pa kan bila petang ja kuaq lepak dekat taman tasik taiping tuh . dapat lah jugak nikmat angin taiping . . (:



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...