Kuih tako aku >>


okay hari nih taknak cakap pape yang pasti aku happy wee . . 
kuih tako hari nih memang menjadi nak berbanding dengan ituari punye . hehehe sedap , lemak semua cukup .
wahh suke nye aku . . nak tengok tak kuih yang aku hasilkan . jom tengok , , 


3 sahabat cun2 en . hahax okay perasan sat jah lah . ishh


nih air yang aku hasilkan tadi . . 
rasanya boleh lah tahan nak kata sedap , sedap lah jugak . hehee tapi tak a tera cam ampa . haha




nih aku . baru lepas habis buad kuih tako. . 


tengah perah santan time nih . dan lagi poxing . 


nih dah siap semua kerja . . 



tengah buad air milo . . 


tengah cuci longkang . hahax saja buad kalut . , ,


nak maukkan kelapa parut dalam bekas . . 






minum air kopi nih . huhhh sedapp ooo 





ini lah hasil kerja aku tadi . memang aku puas aty yang teramat . 






nak sediakan periuk atas api lolz time nih . . 


dah tengok en . amacam ? okay ? hahahax .
itu lah kami semua budak kelaz 4 mpv . chumill semuanya cun2 belaka ehh  . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...