=="


ishh b0hsan bagai nak gila en . .aduihhh 
dok dalam umah en dok pi balik , pi balik dok tang tuh jugak ehhh . b0hsan nyaa 

tadi pi sekolah en , secara taksangaja nyeh terjumpa lah budax berlagak bagai nak rak nih eh . . 
dok depan meja budax tuh pulak , dan aku pi kat member aku suruh dok meja yang jauh sikit dengan budax sok2 tuh en , nasib lah member2 aku paham situasi aku . .  
mintak maap lah budax aku takboleh tengok muka hang , nampak hang dari jauh puns aku dah macam nak lari supaya aku tak terserempak dengan hang yang gegila tuh . 
sory ehh kalau aku kutuk hang tapi aku cakap betoi , meluat kod aku tengok hang , ehh taktau nak kata lagu mana memang meluat lah ita dea . . 
baru form 2 dah buad serupa pa tau . ish3 dah tomboy aku tengok hang nyh . . 
dok dekat dengan hang tadi tetiba aku rasa panas semacam jah wee , sebab tuh aku ajak member2 aku lari dok tempat lain . . member2 aku puns taksuka kat hang aihhh . . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...