ToinK-II

heloawak sayangs . . chuik-II .. sebenarnya dah mula nak buad status merapu . ~~
dah lama gila eh takhapdate blog , blog pun dah serupa apa ntah . haha tapi aku dah tuka segala template semua nya kiut-II mehh . jangan jelez ehh . hehe . . b0hsan sebenarnya taktahu nak hapdate apa , tapi yang pasti aku rindu budax pendek aku tw0 . apa lah dia dok buad erk . . alolo sory i to say i dont lolz . :):) aihh budax pendek aku boleh tengok hang kat sekolah jeh lah . duh duh , takpa bukan rindu hang tera mana un , ngeee  . . .saja lah nak habaq pi kenduri semalam pakai cincin pendek bagi . . hehehe bukan cincin kapel lah just cincin murah jah . saja nak buad hiasan di tangan . .


aloloo sumpah memang takelok ehh muka aku . jangan gelak kay kang aku tendang jauh-II baru tahu . xD
tuh a cincin yang budax pendek bagi , biasa-II ja tak macam apa dapat yang lagi cantek ehh dari aku kan ?
so jangan kutuk kat cincin aku tuh nah wahai-II manusia . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...