Mak aku cakap not feeling-II


Assalammualaikum buad semua kaki blogger . 
hari nih saje-II nak hapdate status yang takberapa okay lah saje -II jah  . .

Mak aku cakap tahun nih not feeling-II okay belajar dulu baru berfeeling-II belajar tah kemana nak bercintan cintun . . . alahaii betul jugak ehh cakap mak aku tuh takpadan dengan bengap aku nih ada hati lagi nak berfeeling bagai . aduhaii manusiaa aku lah tuh :) okay lah mama along takfeeling-II dah tapi just member takpa kan ?
taknak lah nanti dorang kata aku sombong pulak namao-II takbaik ohh . hehehe #buad macam aku baik sangat#

okay cara mak aku cakap memang serius jadi aku pun kena buad dengan begitu serius awak oii . . 
awak tahun nih spm kan , buad leklok ea sygss buad yang terbaik untuk diri awak kay , 
cewahh dah pegi ke tajuk lain dah . . not feeling ? jadi no gedik ea . hahaha jangan terasa buad orang yang terasa okay takdak mengena dengan dah mati atau yang hidup . aku just cakap untuk diri aku kay takmau terasa takelok nanti perasan taksudah . . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...