suka merepek .


okay dea lucu dea memang suka merepek macam aku . . 
ehh aku dah ada kawan untuk merepek . hahaha *suka*

korang takkan tahu maksud aku sapa just secret . hehe taknak lah bagitahu sapa nanti bocor lah rahsia aku , aku nak rahsia dari korang sebenaqnya , grr ~ boyz ka gurlz korang takkan tahu .
dea suka merapu macam aku lagi kuad merapu berbanding aku dea menarik dea memang terbek .
hormat aku sebagai member , taksuka cakap kasaq . ulawahh ehhh suka-2 . kahkah *gedik jap*
dea orang yang simple , mybe aku simple lagi kod dari dea . . haha

dea dok mana ?? 
owhh menn mana boleh kasi tahu kat korang . *jual mahal*
dea sekolah mana ??
ade larr mana boleh korang tahu secret kan ? ishh ampa nih semua nak tau . hahaha *gedik*
umur ? 
okay umur dea sama dengan aku 16 baru . . 
okay korang un tahu kan aku memang suka cerita pasal orang lain jadi sekarang aku tak masudkan sesiapa . . just secret nah . boyz or gurlz taktahu kay . =____+ 

okay sampai sini saja nah takboleh cita banyak2 nanti kehabisan idea untuk entry lain pulak .
grr bukan kedekut tapi pemurah aty . hahaha . tata muwahhh 
grr geli . hehehe



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...