Dapat member baru lah awak =,-


alarrr suke nye aku ari nih . meh nak cita apa yang aku suka .
meh usha2 mehh . 

okay baru kenal dea semalam dalam pesbuk orait . dah tw0 apa yang kami cakap ashik ada persamaan .
adakah itu satu kebetulan saja ? owhh maybe bole jadi jugak kan . 
okay lah semalam tuh mybe kebetulan tapi hari nih pun berlaku benda yang sama , bila sembang jah mesti ada persamaan di antara aku dengan dea . = =' memang tengah pikir kebetulan ka atau memang takdir . hahax aihh sembang pasal takdir pulak . 
sesuai ehh kami jadi member . memang padan , pagai un semua nya pakat nak serupa . okay lah dea dok jauh nuh aku dok kulim ja , jauh kan ? kami berkawan dalam pesbuk bagaikan dah berkawan lama , cuma baru jumpa jah grr sedangkan baru kenal semalam ja okay memang terbaik kali nih . 
hahaha . nak ke tengok gamba dea ? aloo takbole a nanti korang terpikat pulak . haha (saja ja)
okay nah lepas habiz entry aku nih , aku rajin aku share lah gambaq dea kat korang kay sebelum tuh kena baca entry aku bagi habiz dulu nah jangan nak buad leceh . :):) 

okay aku ngaku , aku suka dea . sebab apa aku suka dea ?
sebab dea banyak persamaan dengan aku dah tuh dea kiut pulak aiceyhh jangan jelez nah kami dapat kawan kiut2 . aahaha
cuma aku ja takkiut macam dea . nak buad lagu mana muka aku dah di anugerahkan macam nih kan ? (okay nak buad ayat sedih)
okay lah tengok lah orang yang aku maksudkan tuh kang majok pulak en kalau taktunjuk . tengok ahh . senyumm :)


Berakhir lah sudah . bubye . see u alz again . tata



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...