Sedih pasai hampa :(


B0hsan sebernaqnya wahai budak-II blogger . :)
mai kita tengok apa yang aku nak hapdate sekarang nih . . jom-II . .
sebenaqnya mood tengah bengang gila bhaiii . . 

Tah pape en dah besaq panjang un nak majok paztuh nak kena pujuk . alahhaiii keje aku bab-II pujuk memujuk nih tolong ahh jadi budak matang sikit . letih gilah ehhh nak pujuk sekoq-II ingat aku nih tukang pujuk ampa ka ? sory ehh . . aku kawan gan orang nih salah dengan orang nuh salah habiz aku nak kawan dengan sapa ? 
hidup aku nih di kongkong ramai pehak . . aku kawan dengan kawan ampa jugak , bila aku kawan dengan orang tuh ampa maah paztuh takmau cakap dengan aku . ishhh habiz sampai mampoih ka aku nak kena cakap dengan hampa ja ? sampaikan aku takbole nak cakap dengan orang lain lansung . tolong a jangan bersikap seperti budak-II aku letih lha wee sebab hampa aku takboleh nak tumpukan perhatian dalam kelas . bila aku cakap dengan ampa , ampa buad taktau kat aku , nak majok sanggat ka dengan aku ? wee ampa majok dengan pakwe ampa sudah laa dengan aku takpayah a nak terbawa-II sikap majok ampa tuh serius letih a wee layan karenah ampa yang tah pape nih . . aku nak kena paham semua orang yang hampa nih ? aku nak berborak dengan orang lain pun kena tunggu ampa takdak baru aku boleh berborak dengan depa , kalau ada hampa aku kena senyap paztuh sembang ja dengan ampa . bila tanya soalan pape kat hampa sikit-II taktau , habiz yang ampa buad tuh tau pulak minta tolong ajaq ja pun . sebab tuh aku suka tanya orang lain daripada tanya hampa . . bila aku tanya orang lain hampa maah . dah tanya ampa , ampa buad taktau . . rimas betul dengan hampa . okay a aku takkisah dok dalam kelas sorang-II lagi syiok takdak sapa nak cemburu tah pape . . meluat aku ehhh . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...