Majok lah terok-II nah !!


okay jom mula mengarut mehh . :)
senyum dulu baru menulis entry kalau tak nanti tak berkat . hahaha (ketawa suka)

Bismilahhirohmanirohim , assalammualaikum , di dahulukan , hye di ketengahkan . hahaha
okay aku mengaku aku memang dah gila siot . . okay2 taknak mengarut dah . .
sebenaqnya en sakit hari dengan budax perempuan sekoq nih antak mesej bukannya qeti nak balas majok apa tau terok2 dah pujuk jual mahal pulak gila betul lah . buad macam aku nih pakwe depa , sesuka hati mak bapak jah nak suruh aku pujuk dea . tolong lah bukan kuli pujuk memujuk ampa kay . .
dok buad macam aku pesalah ampa , ehhh aku mula lah nak cakap kasaq nih . cakap elok2 buad keras kepala pulak sekali aku tendang lepas belakang masjid kod eee . . bangang lah . 
kang bila aku maah ampa , ampa maah aku balik dah ampa tw0 emo sanggat . meluat tau dak . ampa ingat ampa sapa nak buad aku lagu nih . . udah2 a majok takdak sapa nak pujuk pun pompuan oiii . gila siot shitt . . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...