Tak suka orang yang macam nih !

Photobucket

Nampak macam nak hujan jeh kan buad area kulim ..
tengok gelap jeh memang tandenye nak hujan lha tue .. wahh syiok gila kalau hujan . nak tahu kenape ?
sebab sejuk .. lepaz tue hujan2 pi tolong ayah di kedai pulak memang best ahh .. 
ukea lha sebenarnya bukan nih yang bibie nak hapdate .. nak tahu apa dea ? kena lha bace entry dulu ..

nak hapdate apa ea ! cehh dah lupa pulak .. 
haa ingat dah .. my sini usha entry bibie .. bibie nak bagi tahu lha awal2 bibie tak suka dengan orang yang pagai serupa tuttt ! ! paham2 jeh lha .. bibie tak suka bila bibie cakap elok2 dengan orang tue n than orang tue cakap serupa chuupp ! ! sape tak begang dak ? kire mood dea jeh mood kite sape yang nak kire ..
memang selama nih bibie tak meluat dekat orang tue tapi dah orang tue cakap serupa tak dak adab jeh memang benci + meluat = bodoh .. 
bukan nak maksud kan sape2 bibie just cite dengan benda yang bibie tak suka .. sape yang makan cili dea lha yang terasa pedas .. betul dak ? 

Aku tak kesah lha kalau orang nak kua jaq dengan aku tapi kena ingat a aku bole buad 3 kali ganda kua jaq aku .. 

Bibie senang jeh .. kalau orang2 kasaq dengan bibie , bibie kasaq balek dengan dorang apa susah ..
nak suruh bibie belembut dengan orang2 luar sana sebab bibie girlz ? macam tue ! sory lha tak semestinya girlz harus berlemah lembut jeh .. sory bukan my test .. 

Ingat a sekali kau buad aku jadi gila babi aku bole buad kau jadi babi gila utan taw dak ..
ingat aku akan berlemah lembut dengan orang2 yang biadap dengan aku ..

Ukea lha sampai sini saje kod ..
meluat pulak rase bila cite pasai benda nih .. nek rimas bibie di buad nya ..
bubye .. muwah ! lebiu u allz .. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...