Rindu awok !

Photobucket



Bibie rindu Mr chah lha .. 

sayangss mane awok pegi ? adakah awok masih mecintai saye ?
Sayangss , adakah awok merindui bibie ? bibie sanggat2 merindui awok  ...

Andai kau dapat melihat hatiku 
Andai saja kau dapat membaca fikiranku 
Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu, 
Menghiasi hari-hariku 
Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku 
Cintailah aku dengan kesungguhanmu

Bibie amat merindui awok tahu tak .. kalau lha awok tahu apa yang bibie rase sekarang , mybe awok un akan paham dengan apa yang bibie rase .. memang hubungan kite lain dari yang lain hubungan kite tak macam orang lain kan ? hubungan kite special kan ? hehehe (buadlawakkejap
Awok , Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.. Kalau awok betul2 mencintai bibie .. 
sayangss , bibie nak awok tahu yang Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..bukan hipokrit ? bukan cinta palsu..bukan ada kepentingan. Ini adalah cinta tanpa syarat ...Aku begitu menyintaimu.. 

Aihhh awat emo pulak aku hari nih !!

sebab bibie betul2 merindui sayangss .. bibie tahu awk un rase benda yang same kan ..
tak pe lha nak buad chmne hubungan kite nih special tak sama dengan orang lain kan ..
alah buad apa kite nak tiru hubungan lain , kan lagi elok kalau kite buad ikut diri kite jeh betul dak ? 

ukea lha .. nak blah .. muwahhh !
bubye 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...