Satu kisah hati


Assalammualaikum , selamat petang jugak . .
Nak share sesuatu yang dah lama tersimpan dalam hati nak luahkan tapi rasa macam tak perlu lagi tapi sekarang mungkin dah tiba masanya kod . .

Setiap detik , setiap hari , setiap saat , ada kenangan-ii yang mungkin sukar nak lupakan dan selalu bermain di lamunan aku sendiri . Terbayang bagaimana tiada si dia nanti . yaallah kuatkan hati hamba mu ini . .
segala kenangan manis dan pahit di kongsi bersama , mengadu sini sana , masa yang akan datang belum tentu lagi aku boleh bertemu dengan si dia . . mungkin dia jauh daqi aku mahupun aku yang jauh daqi dia , ketentuan allah . .

Selalu memikirkan dia , memory yang bermain di mata sehinggakan terbayang-ii wajahnya selalu . selalu ashik mengelamun kata-ii nya yang indah itu , menitis air mata mengigati si dia . .
tatkala selalu mendoakan si dia moga-ii dia dapat jalankan hidup dia dengan baik . . 
Minta supaya dia tidak pergi jauh daqi aku , sejujurnya aku lemah tanpa dia , kerana membuatkan aku terpikirkan si dia yang tah apa yang terjadi . . minta dia pun rasa apa yang aku rasa sekarang . 

Nak terbaik untuk hidup dia , tapi bagaimana dengan aku ? insyaallah setiap manusia ada dugaan buat mereka begitu juga lah aku . . sekarang awak perlu fokus spm dah pegi jauh daqi saya nanti jangan lupakan saya tau . saya selalu tengok awak daqi jauh kadang-ii malu nak tegur awak , takut awak taksuka . Tapi saya tau awak pun hendak menegur saya tapi awak malu . . hehehex . biaq lah lumrah manusia . . biar lah kita dua bertepuk dua tangan bukan satu tangan . . Walaupun awak bakal jauh daqi saya , saya tetap cintakan awak seorang sebab awak yang mengajar erti cinta sebenar . saya tak dapat banyangkan kalau awak pergi jauh daqi saya . . 

Saya tak mungkin lupakan awak , kerana awak sentiasa berada di hati saya . tahun nih saya nak tengok awak puas-ii mana nak tahu , kalau salah seorang di takdirkan pergi dulu . . 
awak jangan lupa tau tahun nih awak spm , awak jangan lupa buat yang terbaik untuk diqi awak aw , saya selalu mendoakan kejayaan awak . insyaallah . . saya janji hanya awak di hati saya sampai mati . . .

Minta awak mencintai saya setulus hati jugak . minta awak mendoakan kejayaan saya jugak . . 
Mohon awak jangan pergi mencari yang lain , kerana saya belum bersedia untuk lupakan awak . . saya still perlukan awak . .kaybhaii assalammuaalaikum 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...