Mintak pendrive aku balik wee !!!!


Heee , kay kay hari tuh pi degaq taklimat nak amik lesen moto lah kan , dah tuh cikgu tuh mintak pendrive nak copy paste soalan apa tah , last-ii aku memang dah agak pendrive aku akan tertuka dengan seorang mamat nih . adoii mana pulak aku nak caqi dia , duduk tang mana pun tak tau , yang pasti memang tak kenal mamat tuh . apa boleh buat kan benda dah jadi . okay-ii anywey nak caqi mamat tuh time buat ujian test komputer pulak nanti mintak-ii aku jumpa hang lah , kang kau bomoh aku pulak kan maklum lah gambaq belambak dalam tuh . tak pa-ii aku caqi hang sampai jumpa , tak jumpa ? bagi jumpa jugak lah jangan nak ngada-ii ehh . .

Tengah ketaq nih macam mana lah pendrive aku tuh duduk dengan orang lain kan mesti tak syok macam duduk dengan aku . hahax okay back to topic ehh . tengah pikiao mana aku nak caqi hang , dah lah muka hang aku tak penah tengok lansung kenal lagi tak lah . tah hang sedaq ka tak kan yang hang tertuka dengan aku punya pendrive yang hang pun main amik ja bukannya nak tengok dulu . kelam kabut ehh hang nih !!! taktau aa aku nak jugak pendrive aku , yang aku nak mesti jumpa , tak jumpa aku caqi bagi jumpa . auceyhh bole ka ? ehh plzz kay insyaallah bole tengok aku ada mata lah kawan !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...