story aku nih !!


selamat petang awak2 sekalian yang di hormati . (:


okay hari nih mau story about my life hari nih . hehe . . hari nih aku buad amali hidangan harian . . wah syiok2 sedap semua nya , sebab buad penoh confident ehh . berkejasam itu penting kan ? yang syiok nya buad agak2 buah2han campuran . wahh boh gula dekat nak satu mangkok dok tawaq habiaq tuh jugak , bila rasa ja , taksara gula yang rasa hanya agak2 ja . . ishh paztuh si dea rasa , dea kata ohh nih dah okay dah boleh angkat , okayfine mulut dea kata okay tapi kenapa bukan mulut aku ? aishh . tapi bila dah siap agak2 tuh dah siap untuk di hidang dan untuk di makan wah2 memang sedap kod , cikgu puns cakap saya suka rasa yang macam nih . aiceyhh kembang kod aku , alhamdulillah dengan hasil kerja aku hari nih akhir nya menjadi jugak . . suka gila2 , penat memang penat sampai takmampu nak cakap penat cana , tapi memang best lah hari nih masak banyak makanan . . 


okay minggu lepas aku ada buad kesilapan atas dapur aku , haha n than hari nih dan hari2 yang seterusnya takmungkin aku mengulangi nya lagi tau . hehe cikgu sampai takod nak tingai bilik mpv tuh kat kami satu kelas tapi cikgu kata first time dapat budax 4 cekal yang bawak barang sendiri first time saya dapat pelajaq 4 cekal yang macam nih yang betul2 nak belajaq dalam bidang masak . aiceyhhh kena puji lagi suka gila  . . semua masakan kami hari nih menjadi dan confident dan taklupa memang terbaik ehh . suka suka suka . . suka berkejasama dengan depa semua depa sporting , sabaq , tabah , usaha , haha depa peramah paztuh pandai berkejasama . . kami suka orang cantu . . 


cikgu garang lah jugak tapi cara dea cakap memang syiok semua bangsa ada . (: dea lawak , peramah , paztuh baik pulak tak pilih kasih , tapi kalau mai time dea maah satu kelaz tutp telinga sebab dea beletiaq macam mak kami beletiaq kat umah uwh . dah lah kat umah kena beletiaq kat sekolah puns kena , aiii sungguh seronok lah kena maah kan ampa semua ? hahaak2 okay perli sebenaqnya . . untung lah kami dapat cikgu tuh dah lah cikgu tuh jugak guru kelas kami malah mengajaq mpv pulak , alorrr awak saya suka lah . Err ~~ 


okay sudah lah tuh . hahahax . tahu lah cun kan . aiceyhh pasan dah . kaynah
bubye muwahhh salam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...