Sunyinya tanpa mcj kamu sayangss !



Rasa sunyinya hidup tanpa mcj darimu , tapi tenangnya hati aku nih apabila melihat dirimu tersenyum . . . Tiada siapa yang tahu apa yang aku rasa apabila aku terpaksa belajar membiasakan diri tanpa mcj darimu . . . Aku rasa hati ku tidak tenang , tetapi aku percaya kau pun merasai benda yang sama . . . Hidup tanpa mcj darimu tidak lha susah tapi cukup sukar untuk aku lakukan . . Aku tahu kita terpaksa lakukan semua ini tetapi percayalah pada janji2 ku dulu yang aku tidak akan pernah mencari yang lain selain dirimu kasih ... walaupun kita terpaksa belajar untuk membiasakan diri tanpa mcj tetapi mcj hati mu selalu datang ke hati aku . . . kita dah janji kita akan belajar sama2 dan kita akan usaha sama2 , tak apa kita peganglah janji kita nih kita buat lah apa yang kita mampu buat , , suma aku minta satu ja darimu kasih , senyumlah demi aku sayangss .. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...