Renung_renungkn larh.....

                                                    RENUNG-RENUNG KAN LARH !!!!!!
Aku menangis bukan kerana aku memerlukan mu, bukan kerana aku mahu kau kembali padaku tetapi kerana aku akhirnya menyedari aku terpaksa belajar melepaskan kau pergi .... Aku akhirnya dapat menerima perpisahan kita benar-benar percaya aku boleh hidup tanpa mu... Aku akhirnya dapat menerima trajedi cinta kita... Kemudian kau tersenyum padaku dan merosakkan segala-galanya.. Aku tewas dan jatuh cinta sekali lagi padamu.... Soal hati tiada undang ataupun paksaan... Tiada kaseh yang lebih manis dari kaseh cinta dan tiada kaseh yang lebih ngeri daripada putus cinta..Cinta sejati ialah apabila kita mampu tersenyum , sambil mendoakan kebahagiaan untunknya walaupun jika terpaksa melepaskannya.. Orang yang putus cinta sering kali berakhir dengan air mata...Cinta yang tidak berbalas itu bagaikan layang-layang putus talinya.. Soal cinta adalah soal hati ... Ia jugak soal jodoh.. Manusia hanya merancang tuhan yang menentukan jodoh kita .. Sejauh dan sedalam mana pun cinta kita terhadap orang , kalu ia tidak berbalas sukar untuk mengakhirinya dengan perkhawinan .. Cinta tidak selalu bersama jodoh tapi jodoh selalu bersama cinta... Khawini orang yang lebih mencintai diri kita daripada kita mencintai diri orang lain.. Itu lebih baik daripada menghawini orang yang kita cintai tapi tidak mencintai diri kita kerana adalah lebih mudah mengubah pendirian orang lain... Melupakan seseorang yang disayangi amat sukar Cinta akan hidup bersama dengan waktu , apabila waktu itu mati , maka matilah cinta itu... Jika kita mencintai seseorang , kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada di sisi kita...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...